Välkommen till bussbloggen

När man spenderar inte mindre än en halvtid på att bussa fram och tillbax till stan där alla vill bo bör man kanske göra något nyttigt av tiden. Studera borde ligga högt i kurs på vad som kan kategoriseras som vettigt men efter två år av ack så få men tappra försök är det numera en utesluten utopi. Dock är tiden på bussen inte bortkastad, något har jag faktiskt lärt mig, nämligen att buss kan åkas på många olika sätt varav endast ett är det bästa. Endast ett är must. The only way to travel. MITT SÄTT.

Om ni följer denna blogg kommer ni lära er konsten att välja rätt buss, konsten att slippa onödiga orosmoment , konsten att undvika irritationsmoment, konsten att undvika bussvärdinnan, konsten att välja rätt chaufför och mycket mycket mer. Helt enkelt hur man åker buss på bästa sätt. Det enda sättet. MITT SÄTT.

Håll tillgodo!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du det här ser bra ut! Jag kanske kan lära mig ett och annat användbart trick att använda mig av... åker ju buss, tåg, flyg ja you name it ett antal gånger per år. Ska bli intressant att få ta del av dina trix :)

2008-04-01 @ 21:04:28
URL: http://blogg.malinb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0